11 Ocak 2014 Cumartesi

Metin2 Ticaret Hilesi 2014

metin2 dünya da ve ülkemizde oldukça fazla oyuncusu olan bir oyun  ve bu oyunda level yükseltmek için ve item toplamak için çabalayan bir sürü kişi var .internette  sayısız oyun hilesi var
ama bunları büyük bir çoğunluğu ya hesap çalmak için uydurulmuş yada işe yaramaz şeylerdir. Aşağıdaki videoda hileyi nasıl uygulanacağı anlatılmış  .gerekli dosyayı da videonun altında vereceğim . kolay gelsin . .
bu hileyi hem pvp serverlerde hem tr de kullanabilirsiniz. . .











İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN






not: kullanacağınız tüm hileleri yan hesaplaarda deneyin hesap soyulma vb. risklere karşı...


35 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. nasıldır bir acıklama kullanımı lütfen...

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Çok kaliteli bir hile. Kurdum gerçektende calisiyor.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. kardesm bana werminiz hileyi

    YanıtlaSil
  8. aga dreamfacy anti torrent yok onu nerden alcam

    YanıtlaSil
  9. açılmıyo metin 2 ????????? *????????????? verip duruyo

    YanıtlaSil
  10. kardeşim bizde o unepk nin bulunduğu yerdeki dosya yok

    YanıtlaSil
  11. yuzde yuz calısıyormu arkadaslar

    YanıtlaSil
  12. yuzde yuz calısıyormu arkadaslar

    YanıtlaSil
  13. yuzde yuz calısıyormu arkadaslar

    YanıtlaSil
  14. kardeşim herşey oluyor sadece mt2pythonloader olmuyor neden ?

    YanıtlaSil
  15. ya yaptım ama metin2 pvp nin kurulu oldugu yere dreamfancy anti torrent gelmedi ??

    YanıtlaSil
  16. beylerr sadece kopyalama yapıyor aldığını kullanamıyorsun karakter atınca kayboluyor

    YanıtlaSil
  17. Arkadaşlar yardım edin dll yi injectlerken create_no_appropriate_device bu hatayı veriyor

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. ben açııyorum ama m2pyhoton olmuyor bi tek

    YanıtlaSil
  21. arkadaşlar eğer yapamassam team vierwer sayesinde dosyaları paylaşırmsıınız

    YanıtlaSil
  22. bu arada bu trdede çalışıyormu denedinizmi

    YanıtlaSil
  23. beyler ben böyle şeyler indirmeye çalışıyorum bu da olmassa bırkıyorum

    YanıtlaSil
  24. ben böyle şeyler indirmeye çalışıyorum bu da olmassa bırkıyoru

    YanıtlaSil
  25. ya upload dan indiriyom kırmızı yazı cıkıyo nasıl indiriyoz ?

    YanıtlaSil
  26. yalancısınız ya siz giriyorum kurdum masaüstüne geldi masaüstündeki trade hack e tıklıyorum 32 bit filan diyor yalancının tekisiniz llan siz

    YanıtlaSil
  27. TROJEN olabilir içinde dikkat edin!

    YanıtlaSil
  28. HERŞEY OLUYO AMA ???? HATASI VERİYO VE OYUN KAPANIYO

    YanıtlaSil
  29. şuan ticaret ahck varmı

    YanıtlaSil