17 Şubat 2014 Pazartesi

Android telefon hafızası arttırma ROOTSUZ

Merhabalar bu yazımda çoğu kişinin rahatsızlık duyduğu android telefonların hafızasının nasıl değiştireleceğini anlatacağım.Genellikle bu sorun 2.x   android sürümlü telefonlarda yaşanıyor var olan telefonun hafızasının az olması marketten indirmek istediğimiz uygulamarın önüne geçiyor . Twitter,facebook,youtube... vs gibi uygulamar direk telefonun hafızasına kaydedildiği için geriye sizin kullanabileceğiniz pek bir alan kalmıyor,sürekli hafıza dolu uyarısıyla baş başa kalıyorsunuz.


Bu yazımda sizlere uygulama kayıt yerini nasıl sd karta çevireceğinizi anlatacağım.

NOT: yapacağınız işlem root gerektirmez ve meydana gelebilecek tüm sorunlardan siz sorumlusunuz. Şahsen ben denedim ve herhangi bir sorunla karşılaşmadım. 

Sırasıyla aşağıdaki işlemleri uygulayınız : 

1: öncelikle vereceğim uygulamayı indirin uygulamayı yazının sonundan indirebilirsiniz.
2:telefonunuzun hata ayıklama modunu acınız. buraya . uygulamalar>geliştirmeden ulaşabilirsiniz.
3:telefonu usb kablonuzla bilgisayara bağlayınız.
4:indirmiş oldugunuz klasordeki  OneClıck.exe uygulamasını çalıştırın.
5:gelen uyarıların tumune tamam deyin.
6:acılan  pencerede android sdk yolu  yazan yerin yanında ki boşluğun hemen sağında olan soru işaretine basınız.
7:gelen bildirimlere tamam deyin.
8: ardından  varsayılan  kurulum yeri seç kısmından hafıza kartını seçip tinnyclick ile değiştir e basıp uygulamadan çıkıyoruz. 

bu kadar . . . artık istediğiniz uygulamaları sd karta taşıyabilirsiniz.Ayrıca marketten indirdiğiniz butun uygulamalar otomatik sd karta kayıt olacaktır. 



53 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Adımları doğru bir şekilde tekrar uygulayın. Ben kendim bu yolla yaptım.

      Sil
    2. 3 kere yaptım olmadı tüm cihazlarda çalışıyor mu

      Sil
    3. 3 kere yaptım olmadı tüm cihazlarda çalışıyor mu

      Sil
  2. kies felan lazım mı hocam ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır sadece adımları doğru yapın

      Sil
    2. kardeşim herkes bişi diyo genellikle olumsuz.. Tekrar yapsan iyi olur

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Galaxy ace de denedim oldu adımları doğru yaptığından emin ol.

      Sil
    2. Siktir mk ne alaka olmaz root izni olmadan bok yapaman yalan bu

      Sil
    3. J7 core benim telegon olurmu bundada

      Sil
  4. garanti disi birakir mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garantiye yollayacagin zaman işlemi tersine alsaniz sorun olacağını sanmıyorum . Ne olur ne olmaz iyice araştır istersen.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  5. OneClick.exe nerde giremiyorum

    YanıtlaSil
  6. Bende yaptım olup olmadığını nasıl anlayabiliriz. Yükleme yerini hafıza kartı olarak seçtim fakat programı yine telefona yüklüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrar yap , yaptığın zaman bişey yükle marketten sd karta yuklenmiş olacak .

      Sil
  7. ya ben bunu yapıyorum ama uygulama tamamen sd karta geçmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefonla birlikte yüklü gelen uygulamalar geçmez.ama eğer doğru yaptıysan marketten yuklediklerinin geçmesi lazım .

      Sil
  8. tinniyck ile değiştir nedir mk

    YanıtlaSil
  9. tinniyck ile değiştir nedir amk

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Nereden indirecegiz programı

    YanıtlaSil
  13. olmadı birader ya eksiksiz yaptım herşeyi hemde defalarca sen eksik bi bilgi verdin muhtemelen ...

    YanıtlaSil
  14. Bnde ace 2 var hafizasi 1, 20 gb fifa 2012 ise 1258 mb bn oyunu ondirdigimde oyunun icunden dogru oyunu yukluyo yani oyun acildiginda dosyalari yukluyo eger simdi bunu yaparsam sd kartami yukliyecek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha açık yazarsan yardımcı olmaya çalışırım.

      Sil
    2. Abicim demek istedigim oyunu yukledigim yani bunu yaptiigimda oyunu yukledimde direk sd kartami atacak

      Sil
    3. bunu yap maketten indirdiğin uygulamalar direk sd karta kaydolur. sana tavsiyem o oyunu o telefonda oyna telefon kaldırmaz.

      Sil
  15. ACİLLLL uygulamanızda işlenmemiş özel durum oluştu. Devam ı tıklarsınız uygulama hatayı yok sayar ve devam eder. çıkışı tıklarsanız kspanır.....
    Hangisini tıklamalıyım ?????

    YanıtlaSil
  16. Allah razı olsun ... Oldu teşekkrler.

    YanıtlaSil
  17. OneClick.exe acılamıyor diyo....

    YanıtlaSil
  18. denedim bir kaç kez ama olmuyor hala aynı sorunu yaşıyorum telefonum bomboş hiç bir uygulama yokken bile cihazda yeterli alan yok diyor

    YanıtlaSil
  19. indirecemiz programın adıne ben bulmadım verdıyın adreste

    YanıtlaSil
  20. abicim ben butun adımları sırasıyla uyguladım fakat '' uygulamanızda işlenmemiş özel durum oluştu.devamı tıklarsanız uygulama bu hatayı yok sayar ve devam etmeyi dener.çıkışı tıklarsanız uygulama hemen kapatılır. dosya bulunamadı'' diye bi yazı çıktı devam et dedim sonra kapattım programı uygulama yükledim yıne tel belleğine gitti ..

    YanıtlaSil
  21. Yaa one clicki bilgisayara mı yüklüyoruz eger bilgisayara yüklüyorsak one clicki arsivden çıkarıp sd karta mı tasiyacagiz

    YanıtlaSil
  22. bunu link2sd ile yapıyorum ama azda olsa tel hafızasında yer kaplıyo bundada öyle bişey varmı ?

    YanıtlaSil
  23. Bu islemden sonra yukledigimiz uygulamalar sd kartinami yukleniyor

    YanıtlaSil
  24. sağol da apkler de hafıza kartına mı geçiyor direk ?

    YanıtlaSil
  25. olmuyor lan mal mısın sik

    YanıtlaSil
  26. olup almadığını nasıl anlıyacağız ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salak degilsin ya anlarsin elbett

      Sil
    2. Millete laf atmak zorundamisn yarram herkese laf ation aq pici

      Sil
  27. Herhalde siz sd kartsız mı yapıyonuz bende oldu tşk güzel olmuş

    YanıtlaSil
  28. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  29. ibnelik yapma ibne yok öle bişey kafamı buluyon herkesi aptallaştırma milletin zamaanını çalma yavşak gerizekalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://www.youtube.com/watch?v=ZHy3Ug-5MOQ

      Sil
  30. one click dosyasını açıyorum uygulama düzgün olarak başlayamadı hatası veriyor

    YanıtlaSil
  31. selam arkadaslar
    lunix bilginiz varsa cok kolay yapabilirsiniz bunlara aitibar etmeyım size verecem linki izleyin anlamaya calısın cok kolay yaparsınız https://www.youtube.com/watch?v=ZHy3Ug-5MOQ

    YanıtlaSil